Tisková zpráva

Sage přichází s první televizní kampaní v České republice

11. května 2018
Značka Sage, která na český trh vstoupila v lednu 2018, přichází se svou televizní kampaní. Ve třech spotech, které budou nasazeny od května na stanicích Prima Group a Nova Group, Sage zdůrazňuje, že káva není pouze nápojem a grilování je víc než jen příprava jídla.
Sage přichází s první televizní kampaní v České republice
Spoty jsou výsledkem úzké spolupráce mezi produkční společností Filmprojekt a společností FAST ČR, která Sage zastupuje exkluzivně na českém, slovenském, maďarském a polském trhu. Koncept vychází z claimu „Art of Kitchen“, vystihující dlouholeté snažení této prémiové značky malých kuchyňských spotřebičů o povýšení gastronomie v běžné domácnosti na vyšší – až uměleckou – úroveň.
 
Spoty promují automatický pákový kávovar Sage – nejvyšší model BE S990 Oracle Touch a druhý představuje kontaktní elektrický gril BGR840. Ve videích tvůrci „útočí“ na všechny smysly diváka, přičemž celkový dojem ještě umocňují tóny sborového zpěvu.
 
„Chtěli jsme poukázat na to, že produkty Sage svojí vysokou kvalitou, jednoduchou obslužností a designovým vzhledem povyšují přípravu jídel a nápojů na novou úroveň. A to jak z hlediska chuti, vůně, vizuálního výsledku, tak pocitu, který máte při jejich používání. Proto tvrdíme, že káva je vyjádřením individuality a stylu člověka a grilování je prostě vášeň doprovázená symfonií vůně a chuti," představuje novou kampaň Lukáš Toula, produktový manažer značky Sage ze společnosti FAST ČR, která pro spoty připravovala i scénář.
 
Spoty značky Sage budou nasazeny od 11. května na stanicích Prima Group a Nova Group. Navazují na „sponzor pořadu“ klipy, které v dubnu rámují pořad Události na programu České televize a také online kampaň, bannery, branding a tištěnou i vkládanou inzerci.
Nové reklamní TV spoty značky Sage si můžete prohlédnout zde:

O značce Sage:
Sage je evropskou značkou společnosti Breville, jejíž produkty jsou prodávány ve více než 50 zemích světa. Australská Breville Groupe je celosvětově známá díky vlastnímu vývoji malých kuchyňských spotřebičů nejvyšší kvality, vyznačující se dlouhou životností a skvělým uživatelským komfortem. Historie Brevillu se začala psát v roce 1932 a této společnosti vděčíme například za tzv. sendvič-toaster, který vyvinul jako první výrobce na světě. Po jeho uvedení na trh v roce 1974 se jenom v Austrálii prodalo 400 000 kusů.
Na český trh značka Sage vstoupila v roce 2018 a postupně na něj uvede produkty zaměřené na přípravu kávy – espressa, mlýnky, pěniče; grilování – grily, smoking gun; odšťavňování – odšťavňovače, smoothie nebo přípravu potravin – roboty, mixéry, food procesory. Díky vlastnímu návrhu a náročnému testování bude možné u všech spotřebičů rozšířit záruku na 3 roky. Pro Českou republiku, Slovensko, Maďarsko a Polsko je značka Sage zastupována exkluzivně společnosti FAST ČR, patřící mezi největší regionální distributory domácích spotřebičů.
Pro další informace a novinky navštivte adresu www.sagecz.cz
 
 
Moniku Strakovou / PHOENIX COMMUNICATION
140 00 | Praha 4 | Pod Vilami 785/22
monika@phoenixcom.cz 

Tisková zpráva ke stažení

download download