Tisková zpráva
Sage od listopadu spustí v České republice televizní a internetovou kampaň
31. října 2018
Značka Sage, která na český trh vstoupila v lednu 2018, spouští v listopadu televizní a internetovou kampaň. Diváci ji mohou sledovat na kanálech Nova Group a Prima Group a také na internetovém serveru YouTube. Sage se v reklamní kampani zaměřuje na kávu a grilování. U kávy zdůrazňuje, že není pouhým nápojem, ale rovněž prozrazuje, jací doopravdy jsme. Grilování vyobrazuje jako symfonii vůně a chutí, nikoliv jako pouhý proces přípravy jídla.
Reklamní spoty a scénáře k nim jsou dílem společnosti FAST ČR, která značku Sage zastupuje exkluzivně na českém, slovenském, maďarském a polském trhu. Základní strategie značky je založena na vývoji malých kuchyňských spotřebičů v nejvyšší kvalitě, které se vyznačují dlouhou životností a vysokým uživatelským komfortem. Vysokou kvalitu produktů a uživatelský komfort zdůrazňuje i nový claim značky Sage - „Master Every Moment“.
„Rádi bychom podtrhli, že zákazníci Sage při přípravě jídel a nápojů dosáhnou zcela jiného kulinářského zážitku. Díky vysoké kvalitě, jednoduché obslužnosti a nadčasovému designu spotřebičů Sage totiž získají nové zkušenosti. A to z hlediska chuti, vůně, vizuálního výsledku pokrmu i pocitu, který mají při používání spotřebičů. S oblibou říkáme, že pití kávy je velice osobní záležitost a grilování je prostě radost,“ představuje novou kampaň Lukáš Toula, produktový manažer značky Sage ze společnosti FAST ČR
Televizní spoty promují espresso přístroj s mlýnkem na kávu model ,,The Barista Express'' a kontaktní gril se sondou ,,The Smart Grill''. Diváci dále mohou shlédnout na internetovém serveru YouTube spot, který představuje profesionální automatické pákové espresso s dotykovým displejem – nejvyšší model ,,The Oracle Touch''.
Spoty značky Sage budou nasazeny od 8. listopadu na stanicích Prima Group a Nova Group. Na ně bude navazovat online kampaň, bannery, branding a tištěná inzerce.
„Rádi bychom podtrhli, že zákazníci Sage při přípravě jídel a nápojů dosáhnou zcela jiného kulinářského zážitku. Díky vysoké kvalitě, jednoduché obslužnosti a nadčasovému designu spotřebičů Sage totiž získají nové zkušenosti. A to z hlediska chuti, vůně, vizuálního výsledku pokrmu i pocitu, který mají při používání spotřebičů. S oblibou říkáme, že pití kávy je velice osobní záležitost a grilování je prostě radost,“ představuje novou kampaň Lukáš Toula, produktový manažer značky Sage ze společnosti FAST ČR
Televizní spoty promují espresso přístroj s mlýnkem na kávu model ,,The Barista Express'' a kontaktní gril se sondou ,,The Smart Grill''. Diváci dále mohou shlédnout na internetovém serveru YouTube spot, který představuje profesionální automatické pákové espresso s dotykovým displejem – nejvyšší model ,,The Oracle Touch''.
Spoty značky Sage budou nasazeny od 8. listopadu na stanicích Prima Group a Nova Group. Na ně bude navazovat online kampaň, bannery, branding a tištěná inzerce.
Nové reklamní TV spoty značky Sage:
Espresso přístroj s mlýnkem na kávu BES875
Elektrický kontaktní gril BGR840
Automatické pákové espresso Oracle Touch
O značce Sage:
Sage je evropskou značkou společnosti Breville, jejíž produkty jsou prodávány ve více než 50 zemích světa. Australská Breville Groupe je celosvětově známá díky vlastnímu vývoji malých kuchyňských spotřebičů nejvyšší kvality, vyznačující se dlouhou životností a skvělým uživatelským komfortem. Historie Brevillu se začala psát v roce 1932 a této společnosti vděčíme například za tzv. sendvič-toaster, který vyvinul jako první výrobce na světě. Po jeho uvedení na trh v roce 1974 se jenom v Austrálii prodalo 400 000 kusů.
Na český trh značka Sage vstoupila v roce 2018 a postupně na něj uvede produkty zaměřené na přípravu kávy – espressa, mlýnky, pěniče; grilování – grily, smoking gun; odšťavňování – odšťavňovače, smoothie nebo přípravu potravin – roboty, mixéry, food procesory. Díky vlastnímu návrhu a náročnému testování bude možné u všech spotřebičů rozšířit záruku na 3 roky. Pro Českou republiku, Slovensko, Maďarsko a Polsko je značka Sage zastupována exkluzivně společnosti FAST ČR, patřící mezi největší regionální distributory domácích spotřebičů.
Pro další informace a novinky navštivte adresu www.sagecz.cz.
Moniku Strakovou / PHOENIX COMMUNICATION
140 00 | Praha 4 | Pod Vilami 785/22
monika@phoenixcom.cz
Elektrický kontaktní gril BGR840
Automatické pákové espresso Oracle Touch
O značce Sage:
Sage je evropskou značkou společnosti Breville, jejíž produkty jsou prodávány ve více než 50 zemích světa. Australská Breville Groupe je celosvětově známá díky vlastnímu vývoji malých kuchyňských spotřebičů nejvyšší kvality, vyznačující se dlouhou životností a skvělým uživatelským komfortem. Historie Brevillu se začala psát v roce 1932 a této společnosti vděčíme například za tzv. sendvič-toaster, který vyvinul jako první výrobce na světě. Po jeho uvedení na trh v roce 1974 se jenom v Austrálii prodalo 400 000 kusů.
Na český trh značka Sage vstoupila v roce 2018 a postupně na něj uvede produkty zaměřené na přípravu kávy – espressa, mlýnky, pěniče; grilování – grily, smoking gun; odšťavňování – odšťavňovače, smoothie nebo přípravu potravin – roboty, mixéry, food procesory. Díky vlastnímu návrhu a náročnému testování bude možné u všech spotřebičů rozšířit záruku na 3 roky. Pro Českou republiku, Slovensko, Maďarsko a Polsko je značka Sage zastupována exkluzivně společnosti FAST ČR, patřící mezi největší regionální distributory domácích spotřebičů.
Pro další informace a novinky navštivte adresu www.sagecz.cz.
Moniku Strakovou / PHOENIX COMMUNICATION
140 00 | Praha 4 | Pod Vilami 785/22
monika@phoenixcom.cz