Sage | Pro novináře | Tiskové zprávy | Sage bude propagovat prémiové grily v TV kampani

Tisková zpráva

Sage bude propagovat prémiové grily v TV kampani

Značka chce zdůraznit, že grilování je víc než vaření – jedná se o symfonii chutí a vůní!  Značka Sage přichází s letní televizní kampaní na gril. Spot bude v srpnu na TV Nova a stanicích Prima Group poukazovat na akční cenu grilů Sage a zdůrazňovat skutečnost, že grilování je víc než jen příprava jídla.
 

Lukáš Toula produktový manažer značky Sage
Televizní kampaň odstartuje 8. srpna a poběží 10 dní s rovnoměrným rozložením mezi stanice TV Nova (50 %) a PRIMA Group (50 %). Délka spotu je 15 sekund a ústřední téma představuje zážitek z grilování. Účelem televizní kampaně, která promuje chytrý BBQ gril se sondou BGR840, je zviditelnit právě probíhající akce a onlinové kampaně na Sage grily. Lukáš Toula, produktový manažer značky Sage ze společnosti FAST ČR, vysvětluje: „Chtěli bychom divákům přiblížit grily značky Sage, které vynikají vysokou kvalitou, jednoduchou obslužností a designovým vzhledem. S jejich využitím uživatelé snadno docílí vynikajícího výsledku, který bude dokonalou symfonií chutě, vůně a vizuálního efektu. Grilování je zkrátka vášeň a věříme, že reklamy se budou našim stávajícím i potenciálním zákazníkům líbit.“
 
Scénář pro spot připravila distribuční společnost FAST ČR, která Sage zastupuje exkluzivně na českém, slovenském, maďarském a polském trhu. Reklamní spot je dílem produkční společnosti Filmprojekt. Vizuální koncept vychází z claimu Master Every Moment“, který vystihuje dlouholeté snažení prémiové značky Sage o povýšení gastronomie na vyšší, až uměleckou úroveň. Právě z důvodu umocnění uměleckého a vizuálního dojmu je reklamní spot podbarven tóny sborového zpěvu.
 

O značce Sage:
Sage je evropskou značkou společnosti Breville, jejíž produkty jsou prodávány ve více než 50 zemích světa. Australská Breville Groupe je celosvětově známá díky vlastnímu vývoji malých kuchyňských spotřebičů nejvyšší kvality, vyznačující se dlouhou životností a skvělým uživatelským komfortem. Historie Brevillu se začala psát v roce 1932 a této společnosti vděčíme například za tzv. sendvič-toaster, který vyvinul jako první výrobce na světě. Po jeho uvedení na trh v roce 1974 se jenom v Austrálii prodalo 400 000 kusů.
Na český trh značka Sage vstoupila v roce 2018 a postupně na něj uvede produkty zaměřené na přípravu kávy – espressa, mlýnky, pěniče; grilování – grily, smoking gun; odšťavňování – odšťavňovače, smoothie nebo přípravu potravin – roboty, mixéry, food procesory. Díky vlastnímu návrhu a náročnému testování bude možné u všech spotřebičů rozšířit záruku na 3 roky. Pro Českou republiku, Slovensko, Maďarsko a Polsko je značka Sage zastupována exkluzivně společnosti FAST ČR, patřící mezi největší regionální distributory domácích spotřebičů.
Pro další informace a novinky navštivte adresu www.sagecz.cz
 
 
Moniku Strakovou / PHOENIX COMMUNICATION
140 00 | Praha 4 | Pod Vilami 785/22
monika@phoenixcom.cz

Tisková zpráva ke stažení